.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
20 ناشر در هجدهمین نمایشگاه هفته کتاب مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از حضور 20 ناشر مازندرانی در هجدهمین نمایشگاه هفته کتاب مازندران خبر داد.

حجت الاسلام عباس علی ابراهیمی در مراسم افتتاح هجدهمین نمایشگاه هفته کتاب مازندران گفت:‌ بیش از 100 ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه کتاب مازندران حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 40 غرفه کتاب در نمایشگاه دائر است تصریح کرد:‌ بیش از 15 هزار کتاب در نمایشگاه کتاب در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.

ابراهیمی با بیان اینکه نمایشگاه بزرگ سراسری کتاب در بهمن ماه سال جاری در ساری برگزار می شود اظهار داشت: کتاب ها در این نمایشگاه ها هم از کیفیت خوب و مناسبی برخوردار است.

وی از برگزاری مراسم تجلیل از خادمان نشر در حین برگزاری نمایشگاه کتاب خبر داد و افزود: ‌به منظور حمایت از ناشران به وی‍ژه ناشران استانی و بومی ف این همایش برگزار می شود.

ابراهیمی در رابطه با نحوه افزایش سرانه مطالعه در قشر جوان و نوجوان گفت: ‌به دلیل حجم زیاد درسی دانشجویان و دانش آموزان، این افراد وقت کمتری برای مطالعه دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران خاطرنشان کرد: به دلیل متون درسی زیاد، قشر نوجوان و جوان کمتر به مطالعه می پردازند و نظام اسلامی باید برای نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی دابیر لازم را بیاندیشد.

وی با بیان اینکه توجه به مطالعه به خود شخص و میزان علاقه مندی هم بستگی دارد یادآور شد:‌ برگزاری نمایشگاه کتاب به دلیل سوق دادن افراد به سوی مطالعه و کتابخوانی است.

ابراهیمی در رابطه با برگزار نشدن روز مازندران توسط اداره کل فرهنگ و اراشاد اسلامی مازندران گفت:‌ به دلیل برگزاری جشنواره های متوالی توسط این اداره و فرصت کوتاه برای برنامه ریزی برگزاری روز مازندران، این برنامه برگزار نشد.

وی اظهار داشت: صرف برگزاری یک جلسه در روز مازندران نبود بلکه به علت مهم بودن این روز، باید با برنامه ریزی و فرهنگ سازی برگزار می شد.

ابراهیمی یادآورشد:‌ ارشاد استان در برگزار مراسم روز مازندران در برج میلاد و برنامه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری سهیم بوده است.

هجدهمین نمایشگاه هفته کتاب مازندران از امروز به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می شود./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.